Het bestuur van de buurtvereniging

Het bestuur van onze buurtvereniging bestaat uit zes personen, allemaal woonachtig in onze eigen buurt. De bestuursleden worden gekozen in de jaarlijkse ledenvergadering. Wanneer iemand toe treedt tot het bestuur, is de zittingsduur drie jaar. Na deze periode kan men aftreden of zich voor een tweede periode herkiesbaar stellen. Het bestuur komt een keer per maand bijeen om lopende acties en evenementen te bespreken.

Patrick van Noort
Penningmeester

Bestuurslid sinds
2022
Jan Popken
Secretaris

Bestuurslid sinds
2024
Astrid Gerdes
Voorzitter

Bestuurslid sinds
2020
Lisan Doorten
Algemeen lid

Bestuurslid sinds
2019
Judith Muysson
Algemeen lid

Bestuurslid sinds
2023
Martijn Schuur
Algemeen lid

Bestuurslid sinds 2024

Verantwoording naar de leden

Elk jaar wordt er in januari een ledenvergadering gehouden. Hier legt het bestuur verantwoording af voor het gevoerde beleid. De boeken van de penningmeester worden door de kascommissie gecontroleerd en zij doen hier dan verslag van.

Kascommissie

De kascommissie bestaat uit twee buurtbewoners die onafhankelijk toezicht houden op de boekhouding. De kascommissie werkt met een roulatieprincipe, waarbij een commissielid twee jaar de boeken controleert. Het 1e jaar zal een nieuw commissielid meekijken met een senior commissielid. Het daarop volgende jaar treedt het senior lid af en wordt een nieuw lid aangesteld. Daarna zal degene die in het 1e jaar mee keek, de senior bij de controle zijn en kijkt het nieuwe lid weer mee bij de controle.